101 Plus a Giremiyorum Okey Plus Engeli Kaldırma

Facebook üzerinden oynana sevilen oyun okey 101 plus giremiyorum, okey 101 plus açılmıyor? Okey 101 plus oyundan çıktım giremiyorum gibi sorunlarınıza çözüm bulmaya çalışalım. Cepten yada internetten 101 plus giremiyorsanız ilk once internet bağlantısını gözden gecirmeniz gerekiyor. İnternetiniz var ama 101 plus okeye hala giremiyorsanız, okey 101 plus yöneticileri tarafından engellenmiş olabilirsiniz.

[ads id="ads2"]


Okey 101 plus engellendiyseniz yöneticiler mesaj atarak sorunu iletiniz. Cepten okey 101 plusa yukarıdaki yazdıklarımıza rağmen hala giremiyorsanız Facebook ile bağlantınızda sorun olabilir. Okey 101 plustan çıkış yapın facebook ile bağlanarak deneyiniz. Tüm sorunları yaptınız ama okey 101 plus giremiyorsanız bilinki engellenmiş kullanıcılar arasındasınızdır. 

Okey 101 plus diğer çok karşılaşılan hatası ise bağlantı sorunlarından kaynaklanmakta. Bağlantınız çok yavaş ve oyuna giremiyor iseniz çıkış yaparak internet bağlantı hızınızı kontrol edin tekrar deneyince okey 101 plusa girilebiliyor.

[ads id="ads2"]

Sizinde okey 101 plus ile ilgili çeşitli sorunlarınız var ise aşağıdaki yorum kısmına okey 101 plus sorunlarınızı yazariseniz bizde çözüm yollarını araştırarak sizlere yazalım.

101 plus engeli nasıl kaldırılır, 101 plus engeli kaldırma, 101 plus giremiyorum, 101 plus sorunları çözümleri, 101 plus cepten giremiyorum, okey 101 plus engeli nasıl kaldırılır

22/Yorum Yaz/Yorumlar

  1. Ben bu oyunun neden engellendiğini anlamadim hiç kimseye küfürlü konuşmadım hile yapmadım işler taş atmadım açılmasını rica ediyorum saygilarimla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben oyundan neden engelendim ne zamana kadr engel yedim hemn kaldirilmasini rica edrim ??

      Sil
    2. Oyundan neden engelendim hemn kalkmasini rica edrim

      Sil
  2. Ben bu oyunun neden engellendiğini anlamadim hiç kimseye küfürlü konuşmadım hile yapmadım işler taş atmadım açılmasını rica ediyorum saygilarimla

    YanıtlaSil
  3. Ben dün akşam 101 oynadıktan sonra oyundan çıktım ve sabah girdiğimde engellenmisim nasi olduğunu anlamadım ve anlam veremedim hiç bir kurallara uymamazlik yapmadım ama engellnmisim ben bu oyunu severek beğenerek her gün her saat oynayan biriyim paramı cogalttim param gitti bu oyunun ilgililerine ve yöneticilerine engelimin kaldırılmasını rica ediyorum gereğinin yapılmasını arz ediyorum

    YanıtlaSil
  4. Slm ben engellemişlerdir neden bilmiyorum ama hile bana karsi çok yapıldı abi biri bana cevap versin ben bu oyunun bagimlisiyim

    YanıtlaSil
  5. Slm ben engellemişlerdir neden bilmiyorum ama hile bana karsi çok yapıldı abi biri bana cevap versin ben bu oyunun bagimlisiyim

    YanıtlaSil
  6. Slm ben engellemişlerdir neden bilmiyorum ama hile bana karsi çok yapıldı abi biri bana cevap versin ben bu oyunun bagimlisiyim

    YanıtlaSil
  7. Slm beni engellemisler lutfen engeli kaldirin hiç hile yapmadım ama nedense engellendim.

    YanıtlaSil
  8. Allahın selamiyla birine yardım ederken okey Plus engel atıldı bugünden sonra kimseye iyilik yapmam artık rica ediyorum engeli kaldırirmisiniz söz veriyorum bi daha yapmicam

    YanıtlaSil
  9. Slm benimde engellendi giremiyorum bu oyunun bağımlısıyım lutfen acilsin ben hile yapmadim hep bana hile yapiyorlar

    YanıtlaSil
  10. Slm beni engellediler lutfen acilsin 120gun oldu bu oyunun bagimlisiyim hile yapmadim bana karşı surekli hile yapiliyor

    YanıtlaSil
  11. Slm beni engellediler lutfen acilsin ben hile yapmadim hep bana karşı surekli hile yapiyorlar 120gundur giremiyorum acilsin artik bu oyunin bagimlisiyim

    YanıtlaSil
  12. Durduk yere ban yedik yenilgiyi hszmednynler sikayet edince aclsn engrlm

    YanıtlaSil
  13. Mrb reis 101 plus tan ban yedik eşime arkdaşı kazandırıyormuş sonradan haberim oldu bem yapmadım ama sonrasan örenince dahil oldm bi daha olmaz reis

    YanıtlaSil
  14. MERHABALAR, BEN YUKARIDAKİ KONUDA YER ALAN HİLE VE DOLANDIRICILIK GİBİ ŞEYLERİ KESİNLİKLE YAPMADIM.SADECE PEPSİ KAPAKLARINDAKİ ŞİFRELERİ GİREREK ÇİP HEDİYESİ ALDIM VE 101 OKEY PLUS RESMİ SAYFASINDAN HEDİYE LİNKLERİNE TIKLAYARAK SİTENİN BANA VERMİŞ OLDUĞU HEDİYELERİ ALDIM.OYUNA GİRME ENGELİMİN KALDIRILMASINI İSTİYOR VE SAYGILARINIZA ARZ EDİYORUM.LÜTFEN BU GÖNDERİMİ DİKKATE ALIN.

    YanıtlaSil
  15. MERHABALAR, BEN YUKARIDAKİ KONUDA YER ALAN HİLE VE DOLANDIRICILIK GİBİ ŞEYLERİ KESİNLİKLE YAPMADIM.SADECE PEPSİ KAPAKLARINDAKİ ŞİFRELERİ GİREREK ÇİP HEDİYESİ ALDIM VE 101 OKEY PLUS RESMİ SAYFASINDAN HEDİYE LİNKLERİNE TIKLAYARAK SİTENİN BANA VERMİŞ OLDUĞU HEDİYELERİ ALDIM.OYUNA GİRME ENGELİMİN KALDIRILMASINI İSTİYOR VE SAYGILARINIZA ARZ EDİYORUM.LÜTFEN BU GÖNDERİMİ DİKKATE ALIN.

    YanıtlaSil
  16. oyun tamamen şirket ve hileler ile oynanıyor.

    YanıtlaSil
  17. ne bıcım yonetım o kadar para verip cip alıyoruz hıle yapmadımız taktırde engel yıyoruz lutfen kısa zamanda acılmasını ıstıyorum tessekurler

    YanıtlaSil
  18. 101 okey tarafindan kuralara oymadığım icin engel yemişim ama neden alaymı ediyorsunuz ne küfür ne hakaret ne hile yaptım bu ne bicim bi oyun cok severim acik acik söylerim silerim ve asla yöklemem onun icin ilgilenirseniz cok sevinirim teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski